Thank you En.Lah Embong

Saya tiba di Kuala Terengganu pada petang 16hb.Januari untuk mengikut perkembangan proses pilihanraya di P.36 Kuala Terengganu. Sesampai di sana, Cikgu Nik Man memaklumkan kepada saya bahawa dia bermalam dirumah kawannya, Cik Lah (bekas manager Bank Pertanian) di Jalan Pusara. Oleh kerana hotel-hotel sudah penuh, dia pelawa saya untuk turut bermalam di Jalan Pusara. Pelawaan beliau saya terima. Walaupun pertama kali saya bertemu dan berbual dengan En.Lah tetapi cara dia melayan saya seolah-olah dia telah mengenali saya selama lebih 20 tahun. Begitu mesra sekali. Beliau juga sanggup meluangkan masa bersama-sama kami untuk ronda-ronda dalam bandar Kuala Terengganu. Anyway terima kasih En. Lah, insyallah kalau umur panjang kita akan jumpa lagi…

Encik Abdullah Embong

Encik Abdullah Embong

Leave a Reply

