Archive for July 26th, 2010

Banyak sangat ke beruk tuh???

Lepas baca entry penarik Beca  http://penarikbeca.blogspot.com/2010/07/bila-beruk-memperbaiki-bunga.html, mata saya tertarik dengan salah satu komen yang tertera bagi entry tersebut;

  1.    Nizam said…

Monday, July 26, 2010 2:57:00 PM GMT+08:00

Senang cerita ketuk kepala presiden pas dulu. Turunkan dia dari kerusi presiden. Apa-apa pun kepala kena nyahkan dulu sebab ikan busuk bermula dari kepala. Hadi langsung tak ada telent untuk memimpin organisasi sebesar pas. Dia hanya layak memimpin organisasi masjid rusila saja atau paling besar pun jadi ketua kampung saja. Hadi dengan pak lah lebih kurang sama… LEMBAB

Baru kejap ni roslan sms cuba nak tutup pekung kata tak payah saman harus sana sini. Kenapa tak nak saman? Sebab takut terbongkar cerita yang sebenarnya? Tujuan saman bukan mencari kemenangan tetapi mencari kebenaran. Pada PRU akan datang saya MUNGKIN pangkah pas buat kali terakhir… MUNGKIN JE. Atau pun langsung tak payah mengundi. Lepas tu saya malas dah nak pangkah kalau pas masih dipimpin oleh golongan yang menggelarkan diri mereka ulama tapi tak ada otak.

Sehubungan dengan komen ini, saya berpendapat; Semua AJK PAS Pusat kena peka dengan komen sebegini dan mengambil tindakan sewajarnya kerana bukan hanya seorang dua sahaja yang sependapat dengan saudara Nizam nih. Mungkin lebih daripada 1o orang ataupun lebih ramai daripada yang dijangka hingga mampu menggugatkan impian PAS untuk menawan Putra Jaya meskipun  TIRAM diisi penuh dengan pelbagai jenis matawang dari seluruh pelusuk dunia.